ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: commercial open source

Καλημέρα,

Βασικά υπάρχουν διαφοροι όροι που όλοι τους απορρέουν από την άδεια
χρήσης του λογισμικού.
Υπάρχει η κατηγορία του commercially supported open source. Π.x. Red
Hat, Suse etc
Εκεί μιλάμε για GPL άδεια, απλά οι υποστήριξη είναι επι πληρωμή. Για
αυτό και υπάρχουν οι κλώνοι τους (Centos etc)
Άλλη κατηγορία για υπηρεσίες υποστήριξης είναι αυτές που αποκαλούνται
Open Core. Δηλαδή υπάρχει ένας πυρήνας βασικών λειτουργειών της
εφαρμογής / λογισμικού και επιπλέον λειτουργίες είναι επί πληρωμή όσον
αφορά την άδεια κτίσης τους αλλά και υποστήριξης. Τέτοια παραδείγματα
είναι η Zimbra / Zenoss / Alfresco etc

Τώρα στο παρελθόν έχω συναντήση τον όρο σαν πληρωμένη ανάπτυξη πάνω σε
ένα υπάρχον ή μη υπάρχον ακόμα project (from scratch) στο οποίο ο
"πληρώνω" αποδέκτης του επιθυμεί να το δώσει ανοιχτό προκειμένου οι
κοινότητα να το συντηρήσει. Ή είναι υποχρεωμένος σαν derivative work
από υπάρχον GPL.

Αυτά είναι τα πρώτα που μου ήρθαν στο μυαλό

Νίκος

Zaharioudakis Nikos, RHCE, RHCVA, RHCX,RHCI,VCP,VCI, Mentor VCI
+30 694 720 40 63
http://zimbra.wikidot.com/zimbra-installations-in-greece

Στις 27 Οκτωβρίου 2011 10:59 π.μ., ο χρήστης Giorgos Theofanous
<gtheofanous [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε: