ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Θέση Εργασίας Java Developer

2012/8/8 Marios Skounakis <mscoon [ at ] gmail [ dot ] com>:
> Το έργο αφορά την υλοποίηση συστήματος για ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα της
> χώρας, και μελλοντικά μπορεί να βρει εφαρμογή και σε άλλα AEI/TEI. Αν
> κάποιος θα ήθελε να γνωρίζει περισσότερες πληροφορίες για το έργο μπορεί να
> επικοινωνήσει και απευθείας μαζί μου.

Καλημέρα Μάριε,

Αν και προσωπικά δεν μπορώ να βοηθήσω καθώς ο χρόνος μου είναι πλήρης
για τον επόμενο χρόνο, θα ήθελα να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες για το
έργο προκειμένου να προωθήσω την αγγελία σου στην ομάδα προγραμματιστών
Χανίων (που περιλαμβάνει και αρκετούς Java προγραμματιστές) και μέσω αυτής
και στο Πολυτεχνείο Κρήτης.

Χαιρετισμούς,
Παντελής