ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/

  • Subject: Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/
  • From: rationality <rationality [ at ] tormail [ dot ] org>
  • Date: Wed, 26 Sep 2012 10:24:50 +0000
Είμαστε πολλοί... και δεν είμαστε μόνοι: μπορούμε να είμαστε όλοι μαζί!

Είμαστε απλοί πολίτες, μια ομάδα από σας, που αποφάσισαν να πουν δυνατά αυτό που αισθάνονται, να κάνουν δράση την αντίδραση σε μια κατεστημένη συμπεριφορά: Τέλος στη διαφθορά, ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!

* Σήμερα
* Απλά
* Καθαρά

Σε κάθε καθημερινή δραστηριότητα

ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ, όχι από τους άλλους αλλά από εμένα, εσένα, τον καθένα.

Το κίνημα πολιτών ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ ξεκίνησε ως ιδέα μιας μικρής ομάδας ανθρώπων. Περιμένουμε και ελπίζουμε όλοι εσείς που νιώθετε ότι ο όρος «διεφθαρμένος σαν Έλληνας» δεν σας εκπροσωπεί να την αγκαλιάσετε
συμμετέχοντας ενεργά.

Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/

Είναι πραγματικά κρίμα, το να βλέπεις τέτοιες απαράδεκτες ενέργειες διάσπασης του απλού κοσμάκη, για να μπορέσεις να τους απομακρύνεις από τους πραγματικούς υπαίτιους της διαφθοράς.

Και κυρίως, από δήθεν κινήματα, δήθεν απλών πολιτών. Με φόρμες που δε σε αφήνουν να βάλεις ό,τι Υπηρεσία/Οργανισμό θες και με όρους χρήσης που δε σου επιτρέπουν να ανεβάσεις πραγματικές διαφθορές (βλέπε http://el.wikipedia.org/wiki/Σκάνδαλο_Siemens_στην_Ελλάδα και http://el.wikipedia.org/wiki/Σκάνδαλο_Μονής_Βατοπεδίου).

Και άντε, εγώ είμαι ο κακός της υπόθεσης, σύμφωνοι. Θα κλείσετε όλα τα κακά νοσοκομεία και θα συλλάβετε όλους τους κακούς Παστίτσιους. Και μετά;

ἡ πίκρα τῆς ἀνθρώπινης γύμνιας κομματιασμένη
πιὸ χαμηλὴ κι ἀπὸ τὶς πιπεριὲς σὲ σκονισμένους δρόμους
καὶ τόσες γοητεῖες καὶ τόσα σύμβολα
στὸ τελευταῖο κλωνάρι
στὸν ἴσκιο τοῦ μεγάλου καραβιοῦ
ἴσκιος ἡ μνήμη.

--
We are Rational. We are Humans. We do not forgive. We do not misunderstand.