ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/

  • Subject: Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/
  • From: Nikos Zaharioudakis <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 26 Sep 2012 22:52:24 +0300
Στις 26 Σεπτεμβρίου 2012 10:37 μ.μ., ο χρήστης G. Miliotis <
corfiot+ellak [ at ] elementality [ dot ] org> έγραψε:

> Χμμ....
>
> Ενδιαφέρουσα κίνηση. Όμως έχω κάποιες επιφυλάξεις.
>
> Μετά από μια πλαστή κατηγορία «εξύβρισης» ή άλλης αφορμής εναντίον του
> ιστοχώρου (μια και «δεν υπάρχει απόρρητο στο διαδίκτυο»), το κράτος
> αποκτά πρόσβαση στα στοιχεία αυτών που υπέβαλλαν τις διαμαρτυρίες και
> ξαφνικά από το IP εκτίθενται όλοι και σιωπηλά «τακτοποιούνται». Δεν
> βλέπω κάποια εγγύηση ότι αυτό δεν θα συμβεί, πχ hosting εκτός Ελλάδας.
> iphost.gr βλέπω στο whois.
>
> Επίσης διαβάζω στους όρους χρήσης ότι «H χρήση των κειμένων αυτής της
> [...]

Καλησπέρα,

α) ντρέπεται κανείς να μιλήσει επώνυμα αν πράγματι το θέλει ;
β) αυτό που θέλει να πετύχει η ιστορία αυτή (not affiliated in any way with
this site or the people behind) είναι το επιτέλους οι φωνές ας ακουστούν..
γ)Αλλαγή κουλτούρας θέλει να προσπαθήσει να κάνει. Δεν θα αλλάξει ο κόσμος
με αυτό το site

Ερώτηση. Αν θέλετε να γράψετε και εκεί μέσα και φοβάστε για την ανωνυμία
σας, δεν υπάρχουν ένα κάρο τεχνικές για να είστε πραγματικά untraceble?

Φιλικά,

Νίκος

Zaharioudakis Nikos, RHCE, RHCVA, RHCX,RHCI,VCP,VCI, Mentor VCI, Zimbra
instructor
https://www.redhat.com/wapps/training/certification/verify.html?certNumber=100-001-262
+30 694 720 40 63
http://zimbra.wikidot.com/zimbra-installations-in-greece