ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Linux wireless summit 2012

Στις 23 Νοεμβρίου 2012 1:41 π.μ., ο χρήστης Vivia Nikolaidou
<n [ dot ] vivia [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

> https://xkcd.com/927/

Epic ! :P

Πέρα από τη πλάκα δεν έχουμε και τόσο fragmentation αφού το standard
είναι ένα, το 802.11, τα extensions είναι στην ουσία working groups το
καθένα απ' τα οποία δουλεύει πάνω σε κάτι πολύ συγκεκριμένο και πάντα
σε συνδυασμό με τους υπολοίπους.

Το μόνο fragmentation που υπάρχει είναι ουσιαστικά τα πρότυπα ή
καλύτερα οι πιστοποιήσεις του WiFi alliance που και πάλι 802.11
sandards είναι από πίσω αλλά αλλάζει το πώς λανσάρονται. Ποιο πολύ
managerιλίστικο είναι το θέμα παρά τεχνικό./ουσιαστικό.

--
GPG ID: 0xEE878588
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)