ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 26.400 λάπτοπ με το απαραίτητο λογισμικό (ποιο άραγε;) θα εγκατασταθούν σε 1760 σχολεία

  • Subject: Re: 26.400 λάπτοπ με το απαραίτητο λογισμικό (ποιο άραγε;) θα εγκατασταθούν σε 1760 σχολεία
  • From: Stefanos Kouzof <kouzof [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 4 Dec 2012 15:07:29 +0200
Από τη στιγμή που δεν τεκμηριώνεται ΠΟΥΘΕΝΑ στην προκήρυξη για ποιό λόγο
έχουν προτιμηθεί *laptop* αντί *desktop* για ..παιδιά δημοτικού (που ότι
πιάνουνε στα χέρια τους το καταστρέφουν σε ..dt), πιθανότατα ο μόνος λόγος
που βγήκε έτσι ο διαγωνισμός είναι το *υψηλό κόστος* των laptop (και τα
Windows είναι καλά γιατί ...κοστίζουν!), που μπορεί να "ενσωματώσει" άνετα
και χωρίς να χτυπάει στο μάτι, μια καλή προμήθεια για αυτόν που θα
κατακυρώσει τον διαγωνισμό στην όποια εταιρεία.

Φανταστείτε να ήταν ο διαγωνισμός για desktop και να παίρνανε
ανακατασκευασμένα (πχ από ALFANET) με ...250 ευρώ το pc. Τι είναι ο
κάβουρας και τι είναι το ζουμί του...

Στέφανος