ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

  • Subject: Re: [Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 23 Apr 2013 18:56:58 +0300
Ένα πρόβλημα με το openeafdss είναι ότι είναι γραμμένο σε PERL και
το τελευταίο update φαίνεται να είναι το 2009.

Ξέρει κανείς τι λείπει από το OpenEAFDSS ώστε να μπορεί να υποστηρίξει
τη νέα απαίτηση; Επίσης θα ήταν ενδιαφέρον να ξέραμε τι hardware χρειάζεται
για ένα φορολογικό μηχανισμό και ποιο είναι το κόστος της πιστοποίησης.

Αν είναι μόνο το sha-1 θα μπορούσαμε να φτιάξουμε το δικό μας
(hardware και software) φορολογικό μηχανισμό να τελειώνουμε.

Χαιρετισμούς,
Παντελής