ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

FOSDEM 2014

καλή χρονιά σε όλους!
για άλλη μια χρονιά, η συνήθης υπενθύμιση ότι η FOSDEM
θα γίνει και φέτος το πρώτο Σαββατοκύριακο του Φεβρουαρίου
(φέτος μάλιστα είναι 1 και 2 Φεβρουαρίου) στις Βρυξελλες.

7 main tracks και 33 developer rooms παρέχουν πολλές ευκαρίες
να ακούσει κανείς κάτι ενδιαφέρον κάθε στιγμή του Σαββατοκύριακου.
εγώ προσωπικά θα είμαι και φέτος πιο πολύ στο Legal and Policy Issues,
όπου έχω και μια παρουσίαση (για legal compliance, τι άλλο;).

και όπως κάθε χρόνο, επαναλαμβάνω ότι ο εργοδότης μου Intel
προσλαμβάνει σταθερά κόσμο για Open Source,
οπότε αν ενδιαφέρεστε μιλήστε μου! :-)

θα τα πούμε εκεί!

--
-- zvr --