ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Hλεκτρονικός - ψηφιακός μηχανισμός σήμανσης (ελέγχος τήρησης ωραρίου)

  • Subject: Re: Hλεκτρονικός - ψηφιακός μηχανισμός σήμανσης (ελέγχος τήρησης ωραρίου)
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 13 Jan 2014 12:39:50 +0200
Έριξα μια γρήγορη ματιά στο τι υπάρχει, από ότι φαίνεται
backends για τα reports υπάρχουν ήδη έτοιμα μπόλικα
(κυρίως php/mysql χακιές αλλά και add-ons
σε έτοιμα πακέτα όπως OpenBravo και OrangeHRM
ή/και έτοιμες εξειδικευμένες λύσεις όπως το TimeTrex
ή το KPME που το έχει βάλει και ένας δήμος στις ΗΠΑ).

Αυτό που τείνει να λείπει από τις Open Source λύσεις
που κυκλοφορούν είναι έτοιμο integration με hardware
readers αλλά αυτό είναι μάλλον εύκολο:

  * Είτε με κάποιο USB fingerprint reader (υποστηρίζονται
    πλέον μπόλικοι στο Linux) ή USB Barcode reader που
    δουλεύει απλά σαν πληκτρολόγιο και υπολογιστή ή
    tablet στην πόρτα για USB host.

  * Eίτε με asterisk με τη μορφή ψευτο IVR με AGI

  * Είτε με απλά ένα android tablet στην πόρτα και
     QR Code στις κάρτες εισόδου (το οποίο μπορεί
     μετά να αναβαθμιστεί σταδιακά σε αναγνώριση
     προσώπου + QR Code χωρίς να χρειαστεί να
     αλλάξει το hardware).

Έτσι γενικά δε χρειάζεται να αλλάξουν όποιο λειτουργικό έχουν
ήδη κατά πάσα πιθανότητα, ούτε χρειάζεται ιδιαίτερα ακριβό
hardware.

Αν έχει κανείς τα specs για το πώς δουλεύουν πάνω-κάτω
οι λύσεις που έχουν προταθεί με MS desktops / servers
και SQL Servers, νομίζω δε θα είναι δύσκολο να δείξουμε
κάτι που να κάνει την ίδια δουλειά.

Χαιρετισμούς,
Παντελής