ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Πώς θα μπορούσε κάποιος να "κατεβάσει" όλη τη "διαύγεια"?

  • Subject: Πώς θα μπορούσε κάποιος να "κατεβάσει" όλη τη "διαύγεια"?
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 19 Feb 2014 09:09:32 +0200
Καλημέρα σε όλους,

Η Διαύγεια είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της
δημόσιας διαφάνειας, αλλά για να γίνει ουσιαστικά αξιοποιήσιμη
από το μέσο πολίτη (ειδικά για τον έλεγχο της τοπικής εξουσίας
που είναι ο πιο άμεσος) χρειάζεται τα απαραίτητα online εργαλεία.

Θα ήθελα να πειραματιστώ με τέτοια συστήματα και το πρώτο
βήμα πιστεύω είναι να μπορώ να έχω τα raw data.

Από ό,τι έχω ακούσει όμως, η Διαύγεια στην τωρινή της υλοποίηση
δεν είναι και το πιο robust σύστημα του κόσμου, οπότε στα πλαίσια
της διαδικτυακής ευγένειας (για να μην προκαλέσω DoS κατά λάθος
λόγω του scraping ή να πρέπει να περιμένω χρόνια για να κατεβάσω
όλα τα έγγραφα λόγω rate limits) θα ήθελα να ρωτήσω ποιος πιστεύετε
ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατεβάσει κάποιος μεγάλο
όγκο δεδομένων από αυτήν (π.χ., αν θέλω τις δαπάνες όλων των
δήμων της χώρας από την αρχή της Διαύγειας):

   -> Μέσω του API?
   -> Κάνοντας load-balance με την Υπερδιαύγεια ως backup?
   -> Υπάρχει κάποιος τρόπος να ζητήσω όλα τα έγγραφα π.χ.,
        σε σκληρό δίσκο (με το αντίστοιχο κόστος, αλλά χωρίς
        υπερβολές)

Χαιρετισμούς,
Παντελής