ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

προσλήψεις στην Intel

καλημέρα και χρόνια πολλά!

θα ήθελα να ξανα-ματα-επανα-ενημερώσω ότι η εταιρεία όπου δουλεύω,
Intel Mobile Communications, στο Μόναχο, ψάχνει πάλι (αρκετό) κόσμο
για νέες προσλήψεις.

το γενικότερο τμήμα που εντάσσομαι κι εγώ έχει ως αντικείμενο
την υποστήριξη των developers που αναπτύσσουν το τελικό προϊόν (τον κώδικα).
ως εκ τούτου ασχολούμαστε με version control systems, configuration management,
code quality, software deliveries, κλπ κλπ.  στήνουμε (και φτιάχνουμε)
τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται από όλους τους άλλους.

χμμμ, αν έγραφα sexy αγγελία - κράχτη σε online job board
θα είχε φράσεις του τύπου:
"do you want to work in an environment where git(1) is not enough?
 do you want to build tools to be used daily by thousands of people?"
αλλά δε θέλω να το παρουσιάσω έτσι σε αυτή τη λίστα.

δεν γράφουμε κώδικα για το τελικό προϊόν (δουλειά των developers),
ούτε ασχολούμαστε με τα βασικά της υποδομής όπως μηχανήματα, VMs,
και δίκτυα (δουλειά του IT department).  αν σας ενδιαφέρουν αυτά,
ρωτήστε να δω τι άλλες θέσεις έχουν ανοίξει εκεί.

εγώ είμαι υπεύθυνος για όλο το ΕΛ/ΛΑΚ (incoming & outgoing),
αλλά μάλλον δε θα έρθετε στη δικιά μου ομάδα :-(

απαιτήσεις:
- να ξέρετε κάτι λίγα από Windows και αρκετά από Linux
- να σας ενδιαφέρει κάποιο από τα αντικείμενα που προανέφερα
- να έχετε ιδέες για το τι μπορεί να γίνει
- προαιρετικά, να ξέρετε τι κάνουν οι άλλοι (FOSS ή/και proprietary)
- λίγος προγραμματισμός (python, java, shell, c, ...)
- καθόλου Γερμανικά :-)  (αν ξέρετε, φυσικά, δε θα χρεωθεί εναντίον σας)
- όρεξη να έρθετε να ζήσετε σε μία από τις καλύτερες πόλεις του κόσμου
  (σταθερά στην πρώτη πεντάδα και πρώτη μέχρι τρίτη στην ευρώπη,
   τα τελευταία 4-5 χρόνια που το κοιτάω)

αυτά...
πληροφορίες για τις συγκεκριμένες θέσεις στο http://jobs.intel.com
(δεν είμαι βέβαιος αν έχουν δημοσιευθεί όλες ακόμα)
και φυσικά μπορείτε να ρωτήσετε εμένα ο,τιδήποτε.
μιλήστε μου πριν κάνετε αίτηση!

χρόνια πολλά και πάλι,

--
-- zvr --