ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [open-source] Έργο Ανοιχτού Λογισμικού - «ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ»

  • Subject: Re: [open-source] Έργο Ανοιχτού Λογισμικού - «ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ»
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 22 Dec 2014 16:04:07 +0200
Δεν είναι λίγο υπερβολικό να χρειάζονται 2 άτομα με μεταπτυχιακά
και αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία για 10 και 5 χρόνια
αντίστοιχα για ένα έργο που είναι:

  * μεταφράσεις

  * web εφαρμογή διαχείρισης που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς και
    έτοιμη (ξέρω γω webmin?) και άντε να γίνει εκεί

  * Λίγες ώρες (ή αρκετά λιγότερο αν κάποιος έχει την υποδομή
    ήδη έτοιμη) για το integration του moodle με το BigBlueButton

  * ένα script λίγων γραμμών στο vagrant για τη δημιουργία μιας εικονικής
    μηχανής στο Virtualbox για να τα κλείσει όλα αυτά μέσα

  * 1-2 ώρες το πολύ για τη δημιουργία των debian πακέτων και του
     repository (hint: aptly)

Δηλαδή αν χρειαζόταν να γραφτεί κάποιο πρόγραμμα ή ω μη γένοιτω
κανένας driver ποιον θα ζητούσαμε; Τον Knuth?

Νομίζω είναι λίγο προσβλητικό για το κύρος των Ελληνικών σχολών
πληροφορικής το ότι το πτυχίο θεωρείται στην πράξη ανάξιο ως
προϋπόθεση ακόμα και για μια μετάφραση.

2 thumbs up για το ότι αξιοποιείται το ΕΛ/ΛΑΚ αλλά η προκήρυξη
αυτή μοιάζει κάπως ... overengineered.

Χαιρετισμούς,
Παντελής