ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόσκληση για ενίσχυση έργων ανοιχτών τεχνολογιών

  • Subject: Re: Πρόσκληση για ενίσχυση έργων ανοιχτών τεχνολογιών
  • From: Antonis Christofides <anthony [ at ] itia [ dot ] ntua [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 4 Mar 2015 11:58:58 +0200
> Όλα τα παραδοτέα των έργων που θα επιλεγούν θα καταχωρούνται στο https://github
> .com/eellak και το λογισμικό θα διατίθεται με άδεια EUPL v1.1 και το
> περιεχόμενο με CC-BY-SA 4.0.

Γεια σας,

αν το έργο αφορά σε επέκταση και βελτίωση υπάρχοντος λογισμικού του
οποίου το license είναι GPL3, τότε υποθέτω πως δεν θα μπορούν τα
παραδοτέα (δηλαδή οι τροποποιήσεις/επεκτάσεις του κώδικα) να διατεθούν
με το EUPL. Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Υπάρχει κάτι που να μπορεί να
γίνει;

Χαιρετισμούς,

--
Antonis Christofides
+30-2107722859 (work)

--
A general discussion list about the open-source movement in Greece,