ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [open-source] Re: [open-source] Πρόσκληση για ενίσχυση έργων ανοιχτών τεχνολογιών

  • Subject: Re: [open-source] Re: [open-source] Πρόσκληση για ενίσχυση έργων ανοιχτών τεχνολογιών
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 20 Mar 2015 18:13:36 +0200
Η άδεια διορθώθηκε μετά από προτάσεις των μελών της κοινότητας και ισχύει
το επικαιροποιημένο κείμενο στο
https://ellak.gr/2015/03/prosklisi-gia-enischisi-ergon-anichton-technologion/
.

Στα έργα δεν χρειάζεται να υπάρχει καμία αναφορά στην ΕΕΛ/ΛΑΚ, αρκεί η
καταχώριση στο https://github.com/eellak

Θ.Καρούνος

--
http://www.eellak.gr/, http://mycontent.ellak.gr/,