ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [open-source] δωρεά βιβλίων

Καλησπέρα σας,

ευχαριστούμε για την κοινοποίηση. Από την πλευρά μας, αν υπάρχει η
δυνατότητα να εντάξουμε τουλάχιστον κάποια βιβλία στην βιβλιοθήκη μας,
θα ήταν κάτι θετικό.
Εφόσον υπάρχει ήδη αρκετό ενδιαφέρον, αναμένουμε στην σειρά, ώστε αν
υπάρχει σχετική διαθεσιμότητα να παραλάβουμε κάποια βιβλία.

Σας ευχαριστώ,
εκ μέρους του GreekLUG
Μιχάλης Ζήσης