ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: δωρεά βιβλίων

Alexios Zavras wrote [edited]:
> [...]
> [...]
> - θα κοιτάξω να δημοσιεύσω τη λίστα.

η (συνεχώς επαυξανόμενη) λίστα των βιβλίων που έλεγα:

http://www.librarything.com/catalog/zvr/todonate

λόγω περιορισμού χρόνου, είναι πολύ δύσκολο να εξυπηρετήσω
μεμονωμένα αιτήματα ("θα ήθελα το βιβλίο Χ").

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] zvr [ dot ] gr

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων για το κίνημα του ελεύθερου και ανοικτού λογισμικού στην Ελλάδα - A general discussion list about the open-source movement in Greece,
https://lists.ellak.gr/open-source/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <open-source+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

αναφορές