ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [open-source] Νέο άρθρο με τίτλο Mattermost - Ένα εξαιρετικό open source alernative του slack δημοσιεύθηκε στο opensource.ellak.gr

  • Subject: Re: [open-source] Νέο άρθρο με τίτλο Mattermost - Ένα εξαιρετικό open source alernative του slack δημοσιεύθηκε στο opensource.ellak.gr
  • From: Thanos Kyritsis <djart [ at ] linux [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 30 Jun 2016 11:24:58 +0300
Καλημέρα, πράγματι εξαιρετικό!

Ενημερωτικά και μόνο (ε, αν δεν παινέψεις και το σπίτι σου ...), τα 2
community integrations για Redmine και Mercurial είναι contributed από την
Ελληνική ομάδα ανάπτυξης AltSol
<https://www.linkedin.com/company/altsol-ltd> (της οποίας έχω την τιμή να
είμαι μέλος), εδώ:

https://github.com/altsol/redmine_mattermost  (ΜΙΤ)

και εδώ:

https://github.com/altsol/hg-mattermosthooks  (GPLv2)

Mε το ανάλογο credit στα αντίστοιχα open-source integrations για το Slack,
από τα οποία κάναμε το backport. Προσπαθούμε να ικανοποιούμε όλα τα GitHub
requests και να στέλνουμε upstream τις όποιες σημαντικές βελτιώσεις
προκύπτουν, οπότε ας μη διστάσει κάποιος που χρειάζεται βοήθεια να
επικοινωνήσει μέσω του GitHub (ή στέλνoντάς μου προσωπικό e-mail). Μπορούμε
επίσης να μοιραστούμε το know-how για εγκατάσταση του Mattermost με Docker
και proxying μέσω Apache2 (αντί για nginx που είναι το προτεινόμενο), αν
κάποιος ενδιαφέρεται.

----