ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: GSoC

Καλησπέρα σε ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον.
Η λίστα που πρέπει να γραφείς για τις ερωτλησεις σου στο GSOC είναι η
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html  (γλωσσα αγγλικά). Το
GSOC είναι είναι ένας εξαιρετικά ανταγωνιστικός διαγωνισμός (πέρυσι είχαμε
100 προτάσεις για 4 θέσεις), όπου πρέπει να καταθέσεις μια πολύ αξιόλογη
πρόταση σε συγκεκριμένο έργο και με πολύ συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και
παραδοτέα. (Δεν αρκεί απλά ένα βιογραφικό). Μελετησε τις οδηγίες που
υπάρχουν  στην σελίδα της  google για το gsoc, μελέτησε τα έργα  που
προτείνουμε εμείς (και οι αλλοι 200+ οργανισμοί του GSOC) ,βρες ένα έργο
που ταιριάζει στις γνώσεις σου και θεωρείς ότι μπορείς να το ολοκληρώσεις
σε 3 μήνες, και ξεκίνα να γράφεις την πρόταση σου, διαβάζοντας τις
αναλυτικές οδηγιες που υπάρχουν για το GSOC

Ελπίζω να βοήθησα

Στις 12 Μαρτίου 2018 - 11:58 π.μ., ο χρήστης Γιάννης Γκίνης <
giannisginis53 [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

--
Κώστας Παπαδήμας
ΕΕΛΛΑΚ - Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών http://eellak.gr

----
[...]