ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [open-source] «Εκ μέρους του Κινήματος Ελεύθερου Λογισμικού;»

  • Subject: Re: [open-source] «Εκ μέρους του Κινήματος Ελεύθερου Λογισμικού;»
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 26 Feb 2019 16:29:14 +0200
Δεν ρωτήθηκα για το "ρεπορτάζ", στην παρέμβαση μου μίλησα ως αντιπρόεδρος
της ΕΕΛΛΑΚ( https://eellak.ellak.gr/ta-diikitika-simvoulia-tis-eellak/ ),
το ίδιο ο Γιώργος Παπανικολάου, ανεφέρε ότι υποστηρίζει την χρήση του
ανοιχτού λογισμικού από τον δημόσιο ιδιωτικού τομέα ως μέσο για την
προστασία της ιδιωτικότητας.

Είναι σημαντικό σε παρόμοιες εκδηλώσεις να συμμετέχουν όσο πιο πολλά
στελέχη του χώρου μας γίνεται, δύο κούκοι δεν αρκούν...☺

Θ.Κ.

-.-

Στις Τρί, 26 Φεβ 2019 στις 4:09 μ.μ., ο/η Theodore J. Soldatos <
bafh [ at ] hellug [ dot ] gr> έγραψε:

https://gfoss.eu/ - https://ellak.gr/

----