ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: [open-source] FOSDEM -- θρίαμβος

πολύ σωστή παρατήρηση, Αντώνη.

δύο συνέδρια στα οποία συμετέχω στην οργάνωση φέτος
(και τα δύο για licensing) θα ακολουθήσουν αυτό το δρόμο.
ιδίως τώρα που ο καθένας είναι σε άλλο timezone
αυτό είναι πολύ πιο βολικό.

ωστόσο, αυτό δημιουργεί άλλα προβλήματα παρακολούθησης:
είναι πιο εύκολο να κρατήσεις ένα διήμερο ελεύθερο
από άλλες υποχρεώσεις για ένα συνέδριο (και ταξίδι, κάποτε),
παρά όλα τα απογεύματα Τετάρτης από Μάρτιο μέχρι Ιούλιο.

win some, lose some, no silver bullet, και όλα τα συναφή.

--
-- zvr -
----