ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open Data Day

Ναι, απλα ενημερωστε με τι ωρα θα διεξαχθει για να παρεβρίσκομαι.

Ευχαριστω.

Μουστακάκης Χρήστος.

________________________________
 Απο: Kiriaki Konstantinidou <konstantinidou [ at ] gmail [ dot ] com>
Προς: ""Δημόσια, Ανοικτά Δεδομένα"" <opendata [ at ] ellak [ dot ] gr>
Στάλθηκε: 10:58 π.μ. Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013
Θέμα: Re: [Opendata] Open Data Day

Καλημέρα.
Έχω γραφτεί στο αυριανό workshop "Φτιάχνοντας LOD από ανοικτά
      δεδομένα".
Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την εγγραφή;

Ευχαριστώ,
Κυριακή Κωνσταντινίδου

On 20/02/2013 12:48 μμ, Nikos Roussos wrote:

Καλησπέρα,

>Έχει αναρτηθεί το αναλυτικό πρόγραμμα του Open Data Day καθώς και
      οδηγίες πρόσβασης:
>http://conf.ellak.gr/
>
>Τα εργαστήρια θα διεξαχθούν παράλληλα, οπότε πρακτικά θα έχετε τη
      δυνατότητα να συμμετέχετε σε ένα.