ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: HACKING HEALTH ATHENS_ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

  • Subject: Re: HACKING HEALTH ATHENS_ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 4 Feb 2019 11:10:44 +0100
Δημοσιεύθηκε το κάλεσμα στο
https://opendata.ellak.gr/2019/02/04/kalesma-gia-simmetochi-gia-omades-ke-mentores-sto-proto-hacking-health-athens-hackathon-8-9-10-fevrouariou-2019/

Θ.Κ.

On Mon, Feb 4, 2019, 00:55 <nikolopoulou [ dot ] lina [ at ] ehealthforum [ dot ] org wrote:

> Καλημέρα σε όλους,
>

> Το HACKATHON πλησιάζει και πρέπει να αποφασίσετε ποιος θα είναι ο ρόλος
> σας κατά τη διάρκεια του.
>
> Κάποιοι από εσάς έχετε γραφτεί ως μέντορες ή κριτές αλλά όχι όλοι.
>
> Πιθανόν κάποιοι συνεργάτες σας να θέλουν να συμμετέχουν αλλά δεν έχουν
> ακόμα κάνει την εγγραφή τους.
>

> Στείλτε μου μέιλ ή ας μιλήσουμε στο τηλέφωνο.
>

> Λίνα Νικολοπούλου

PNG image

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων για την προώθηση των δημόσιων και ανοικτών δεδομένων,
https://lists.ellak.gr/opendata/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opendata+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.