ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: WIKIMEDIA: Individual Engagement Grants

 Aγαπητή Κλεοπάτρα,
Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον το μαίηλ σου και την πρωτοβουλία για hackathon.

Ποιό θα είναι το αντικείμενο του hackathon που σχεδιάζεις? το ενδιαφέρον
μου είναι στο τομέα υγείας και ειδικότερα στην ογκολογία, για εφαρμογές
cancer supportive care, oncology apps.

Mε εκτίμηση,
Καίτη Αποστολίδου

----

*Καίτη Αποστολίδου*

Πρόεδρος

*Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου-ΕΛΛ.Ο.Κ.*

34, Φαραντάτων 34 & Μιχαλακοπούλου

11527 Αθήνα

τηλ. : +30-210-234390  κιν 6977-340758

mail: ellok [ dot ] gr [ at ] gmail [ dot ] com

website : www.ellok.gr (under construction)

αναφορές