ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [opengov] Fwd: FW: Απάντηση στο ΜΚΕ Αναφορές / 2166-με δελτίο τύπου επισημαίνει ότι είχε καταγγελθεί από τον φορέα τους τον Ιανουάριο του 2020, σπατάλη πολλών εκατομμυρίων ευρώ εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου για προμήθεια λογισμικού από πασίγνωστο κολοσσό του χώρου

  • Subject: Re: [opengov] Fwd: FW: Απάντηση στο ΜΚΕ Αναφορές / 2166-με δελτίο τύπου επισημαίνει ότι είχε καταγγελθεί από τον φορέα τους τον Ιανουάριο του 2020, σπατάλη πολλών εκατομμυρίων ευρώ εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου για προμήθεια λογισμικού από πασίγνωστο κολοσσό του χώρου
  • From: Στέφανος Κουζώφ <s [ dot ] kouzof [ at ] ergoq [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 27 Aug 2020 19:03:32 +0300
Μην ξεχνάμε το πιο σημαντικό από όλα:
Η υποστήριξη συστημάτων ανοικτού λογισμικού μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε
εταιρεία έχει σχετική εμπειρία, και όχι μόνο από ένα προμηθευτή (πχ
Μicrosoft).
Δηλαδή, με την απόφαση της αυτή η κυβέρνηση, στέρησε από τις Ελληνικές
μικρομεσαίες επιχειρήσεις πληροφορικής ποσό ίσο με τα:
1. Δικαιώματα χρήσης (άδειες του λογισμικού)
2. Δαπάνες συντήρησης του λογισμικού
Το να δίνεις σε εταιρείες που έχουν έδρα στο εξωτερικό αυτά τα λεφτά σε
περίοδο κρίσης, δεν ξέρω πως το λένε αλλά σίγουρα είναι τόσο επιβλαβές για
τις Ελληνικές επιχειρήσεις πληροφορικής που αγγίζει τα όρια εγκληματικής
ενέργειας.

Με εκτίμηση,
Στέφανος Κουζώφ
___________________________

        E r g o Q
   Process Management
___________________________
  69, Mitropoleos str
Thessaloniki, Greece
        PC 54622
   Tel. +30 2311 242499
   Fax  +30 2311 242498
   http://www.ergoq.gr

Στις Πέμ, 27 Αυγ 2020 στις 5:57 μ.μ., ο/η Harris Georgiou <
xgeorgio [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

----
[...]

πλοήγηση μηνυμάτων