ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [opengov] Re: [opengov] Design Sprint 14-18 Σεπτεμβρίου 2020: Σχεδιασμός εισαγωγής και ελέγχου διαδικασιών και ρόλων στο Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών

  • Subject: Re: [opengov] Re: [opengov] Design Sprint 14-18 Σεπτεμβρίου 2020: Σχεδιασμός εισαγωγής και ελέγχου διαδικασιών και ρόλων στο Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών
  • From: Despoina Mitropoulou <des [ dot ] mitropoulou [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 10 Sep 2020 18:40:33 +0300
Αγαπητέ κ Κοτρώνη,

Όπως γνωρίζετε οι ομάδες εργασίες
<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1:%CE%9F%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82_%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%9F%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D_%CE%91%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CF%87%CF%84%CF%8E%CE%BD_%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD_-_%CE%95%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%9A>
του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ, λειτουργούν με εθελοντές κι
επομένως βασιζόμαστε στη διαθεσιμότητά τους για την παραγωγή κειμένων.

Με εκτίμηση,
--
Δέσποινα Μητροπούλου
Γενική Διευθύντρια

ΕΕΛΛΑΚ - Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών
http://eellak.gr

Στις Πέμ, 10 Σεπ 2020 στις 1:19 μ.μ., ο/η Yannis Kotronis <
yannis2020kotronis [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

<http://www.gfoss.eu>

----