ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Συμμετοχή στο OPENWIFI

Κύριε Γκίκα καλημέρα,

Η δράση Openwifi.gr είναι εθελοντική και δεν έχει κόστος.
Η ΕΕΛ/ΛΑΚ, σε συνεργασία με εθελοντές από όλη την Ελλάδα, έχει ξεκινήσει
αυτή τη δράση εδώ και ένα χρόνο.
Μπορείτε να δείτε τις περιοχές που έχουν εγκαταστήσει δρομολογητές που
διέθεσε η ΕΕΛ/ΛΑΚ στην ιστοσελίδα:openwifi.gr
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμοι δρομολογητές, αλλά είναι πιθανό
να έχουμε κάποιες επιστροφές.
Μπορείτε, αν θέλετε, να μας ενημερώσετε πόσους δρομολογητές θα
χρειαστείτε, ώστε όταν θα έχουμε διαθέσιμους να σας τους στείλουμε.

Φιλικά
Μπάμπης Εγγλέζος
210-7474271