ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Αίτημα συμμετοχής στην ομάδα Open Wifi Ημαθίας

  • Subject: Fwd: Αίτημα συμμετοχής στην ομάδα Open Wifi Ημαθίας
  • From: NIKOLAOS KOSMATOS <kosmatosnikos [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 22 Jul 2021 10:54:00 +0300
Kindly reminder

---------- Forwarded message ---------
From: NIKOLAOS KOSMATOS <kosmatosnikos [ at ] gmail [ dot ] com>
Date: Tue, Jul 13, 2021 at 1:37 PM
To: <openwifi [ at ] ellak [ dot ] gr>

Καλημέρα σας

Ονομάζομαι Κοσμάτος Νίκος και είμαι εξωτερικός συνεργάτης στο Δήμο Νάουσας.
Είμαι αρμόδιος για την υποστήριξη του Μητροπολιτικού Δικτύου Νάουσας και
ασχολούμαι με ασύρματα δίκτυα. Έχω εγκαταστήσει αρκετά σημεία στη Νάουσα
και επιθυμώ τώρα να ενταχθώ ενεργά στην ομάδα εργασίας που ασχολείται στο
νομό μας. Διάβασα οτι τη δράση έχει αναλάβει το ΑΜΔΗ στην Ημαθία. Θα
μπορούσατε να με φέρετε σε επαφή για να συνεργαστώ με την ομάδα αυτή;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δήμος Νάουσας
Νίκος Κοσμάτος
6980985257
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων για την Ανοιχτή ασύρματη πρόσβαση,
https://lists.ellak.gr/openwifi/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <openwifi+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων