ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: "Ζευς" - Ανοικτό μήνυμα προς την ανεξάρτητη λίστα Privacy

  • Subject: Re: "Ζευς" - Ανοικτό μήνυμα προς την ανεξάρτητη λίστα Privacy
  • From: <pez [ at ] floss [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 5 Dec 2013 20:40:32 +0200
- Σας ευχαριστώ πολύ - δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο πολύ.

  Λοιπόν, απέστειλα ήδη τις απαντήσεις σας:

| To.....: Λέκτορες και καθηγητές ΔΠΘ dep [ at ] duth [ dot ] gr
| From...: Πέτρος Ζιμουρτόπουλος pez [ at ] ee [ dot ] duth [ dot ] gr
| Sent...: Thursday, December 05, 2013 8:18 PM
| Subject: Απαντήσεις - [Re] "Ζευς" - Ανοικτό μήνυμα προς την
| .......: ανεξάρτητη λίστα Privacy

  -
  με περιεχόμενο ακριβώς όπως αυτό εδώ:
  http://120pi.org/pipermail/on_120pi.org/2013-December/000308.html
  -

  και ας μου επιτρέψετε να επανέλθω, αφού πρώτα τις μελετήσω
  καλά και αφού έχω εν τω μεταξύ συλλέξει και τις σχετικές
  απαντήσεις στις δικές σας ερωτήσεις.

  Ευχαριστώ θερμώς!

  Με ειλικρινή εκτίμηση,

  Πέτρος Ζιμουρτόπουλος