ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Συμμετοχή ΕΕΛ/ΛΑΚ σε ασκήσεις Κυβερνοασφάλειας

Τάκη καλησπέρα,

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση και την εκδήλωση ενδιαφέροντος των
συνεργατών από το ΕΚΤ.
Έχω ήδη προσθέσει τα email τους στη σχετική λίστα επικοινωνίας που υπάρχει
και θα υπάρξει σύντομα ενημέρωση για τα επόμενα βήματα της ομάδας.

Φιλικά,
--
Δέσποινα Μητροπούλου
ΕΕΛ/ΛΑΚ

Στις 12 Μαρτίου 2014 - 2:24 μ.μ., ο χρήστης Panagiotis Stathopoulos <
pstath [ at ] ekt [ dot ] gr> έγραψε: