ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Παρουσίαση Next-Generation Internet Architecture...

  • Subject: Fwd: Παρουσίαση Next-Generation Internet Architecture...
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 20 Mar 2015 12:50:32 +0200
Υπάρχει ενδιαφέρον;

*From:* chrispappas12 [ at ] gmail [ dot ] com [mailto:chrispappas12 [ at ] gmail [ dot ] com] *On Behalf
Of *Chris Pappas
*Sent:* Friday, March 20, 2015 1:07 AM
*To:* nkoziris [ at ] cslab [ dot ] ece [ dot ] ntua [ dot ] gr; Vasilis Maglaris

Καλησπέρα σας,

λέγομαι Χρήστος Παππάς και ήμουν προπτυχιακός φοιτητής στο ΕΜΠ. Τώρα κάνω
το διδακτορικό μου στην ομάδα ασφάλειας δικτύων του ΕΤΗ [1] και δουλεύουμε
πάνω σε μια μελλοντική αρχιτεκτονική δικτύου [2], υποκατάστατο του BGP.

Στα πλαίσια κοινωνικοποίησης και γνωριμίας και με άλλες ερευνητικές ομάδες
οργανώνουμε κατά καιρούς παρουσιάσεις σε άλλα πανεπιστήμια. Σκοπός μου
είναι να οργανώσω μια τέτοια παρουσίαση (Παρασκευή 3 Απριλίου) μιας και θα
βρίσκομαι στην Αθήνα. Από όσο γνωρίζω υπάρχει ενδιαφέρον από κάποια άτομα
και επίσης έχουν γίνει αρκετές αιτήσεις στην ομάδα μας από τελειόφοιτους
του ΕΜΠ.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ενδιαφέρον για μια τέτοια παρουσίαση από
αντίστοιχες ερευνητικές ομάδες στο ΕΜΠ (cslab, netmode) και να διοργανωθεί
σε κάποιον χώρο στο ΕΜΠ (πχ αίθουσα πολυμέσων στη βιβλιοθήκη).

Με εκτίμηση,

Χρήστος Παππάς

[1] http://www.netsec.ethz.ch/

[2] http://www.scion-architecture.net/