ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Κριτήρια αξιολόγησης ανοιχτού λογισμικού

  • Subject: Κριτήρια αξιολόγησης ανοιχτού λογισμικού
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 5 Nov 2018 14:45:29 +0200
Αγαπητοί συνεργάτες,
διαμορφώνουμε κριτήρια αξιολόγησης ανοιχτού λογισμικού για χρήση στην
πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σας παρακαλώ στειλτε στο
admin [ at ] eellak [ dot ] gr ότι προτάσεις έχετε ώστε να τις συμπεριλάβουμε στην
τελική μας πρόταση.

Ευχαριστώ,
Θ.Καρούνος

Υ.Γ. Δείτε για παράδειγμα το [ System quality is referred to software
product characteristics. There are four criteria included:
reliability, usability, performance efficiency and functionality.
There are 12 characteristic involved in the system quality dimension:
maturity, popularity, availability, learnability, operability,
accessibility, user interface aesthetics, time behavior, resource
utilization, and functionality(completeness, correctness and
appropriateness)], από το συνημμένο paper.

--
https://ellak.gr/

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας για τη επικοινωνία και οργάνωση των δράσεων του Scientix στην Ελλάδα.,
https://lists.ellak.gr/scientix-ambassadors-gr/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <scientix-ambassadors-gr+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.