ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Παρατηρήσεις πάνω στο scriptum - Εισερχόμενα - Εξερχόμενα

  • Subject: Παρατηρήσεις πάνω στο scriptum - Εισερχόμενα - Εξερχόμενα
  • From: efi koutsouroupa <e_koutsouroupa [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 11 Aug 2011 11:53:40 +0100 (BST)

Καλημέρα,

Δοκιμάζοντας την εφαρμογή παρατήρησα τα εξής:

1) Ενώ έχω καταχωρήσει κάποιες εγγραφές σαν εισερχόμενα έγγραφα κι εχουν πάρει αυτόματη αρίθμηση, όταν κάνω αναζήτηση είτε με το νούμερο είτε με τον αποστολέα είτε με την ημερομηνία λαμβάνω το μήνυμα ότι δεν υπαρχουν εγγραφές να πληρούν τα κριτήρια. Μήπως το έχει δοκιμάσει κανείς άλλος? Μήπως είναι καποια δυσλειτουργία ή μήπως δεν έχω ρυθμίσει κάτι σωστά?

2) Σχετικά με τα εξερχόμενα έγγραφα....Τα εξερχόμενα έγγραφα στην υπηρεσία μας (φαντάζομαι και σε άλλες υπηρεσίες) είναι είτε απάντηση ενός εισερχόμενου εγγράφου (οπότε παίρνουν τον αριθμό πρωτοκόλλου του αντίστοιχου εισερχόμενου και συσχετίζονται) είτε είναι οίκοθεν και η αρίθμηση ακολουθεί αύξουσα σειρά. Δηλαδή δεν παίρνουν ξεχωριστή αρίθμηση....Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να λυθεί αυτό....

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας
/Εφη Κουτσουρούπα

πλοήγηση μηνυμάτων