ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Πρόβλημα στη δημιουργία νέων χρηστών

  • Subject: Πρόβλημα στη δημιουργία νέων χρηστών
  • From: Yannis Panagis <ypanagis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 12 Sep 2011 14:52:43 +0300
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ένα πρόβλημα στη δημιουργία χρηστών στο scriptum.Τους δημιουργώ πρώτα
στο OpenKM και κατόπιν από το περιβάλλον του scriptum. Το πρόβλημα
εμφανίζεται όταν ένας χρήστης (με κατηγορία writer) προσπαθεί να
δημιουργήσει καινούριο πρωτόκολλο, οπότε εμφανίζεται μήνυμα λάθους και η
καταχώριση στο πρωτόκολλο δεν δημιουργείται. Ο default λογαριασμός
δημιουργεί καταχωρίσεις κανονικά. Έχω μια εντύπωση ότι οι νέοι χρήστες δεν
μπορούν να έχουν read/write access στο σχετικό κατάλογο. Κάτι άλλο είναι ότι
οι νέοι χρήστες δεν μπορούν να κάνουν login στο OpenKM. Αυτή η συμπεριφορά
είναι προβλεπόμενη;

Αν κάποιος το έχει συναντήσει ας πει καμια γνώμη

Το σύστημά μου είναι:

Windows XP, jdk1.6.26, MySQL 5.1.41

Καλή συνέχεια
Γιάννης