ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ερώτηση για λειτουργικότητα

  • Subject: Re: Ερώτηση για λειτουργικότητα
  • From: Mike Mountrakis <mountrakis [ at ] uit [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 3 Oct 2011 13:27:51 +0300 (EEST)
Καλησπέρα

Διαφορετικά permissions είναι Reader/Writer αλλά δεν υπάρχουν groups στο eProtocol.
Οποιος έχει δικαίωμα να δεί, βλέπει ΟΛΟ το βιβλίο πρωτοκόλλου. Στο OpenKM φυσικά είναι αλλιώς....
Επίσης λάβε υπόψην σου οτι το βιβλίο πρωτοκόλλου είναι ακριβώς ένα το οποίο μπορεί να τηρηθεί από ένα instance του eProtocol, οπότε δε νομίζω οτι γίνεται η δουλειά σου από ένα instance.

Ελπίζω να βοήθησα....

Michael Mountrakis
Telcos Solutions Architect
67, Ag. Paraskevis str.