ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόβλημα κατά την εισαγωγή πρωτοκόλλου

  • Subject: Re: Πρόβλημα κατά την εισαγωγή πρωτοκόλλου
  • From: Yannis Panagis <ypanagis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 3 Nov 2011 21:16:32 +0200
Έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και ξέρω τουλάχιστον άλλη μια περίπτωση που
συμβαίνει το ίδιο. Φαίνεται ότι ο απλός χρήστης δεν έχει σωστά perimissions
στους καταλόγους του OpenKM. Η UIT έχει απαντήσει στη λίστα ότι μάλλον δεν
έχει γίνει σωστά η εγκατάσταση. Αν κάποιος γνωρίζει την αιτία ας μας πει τί
συμβαίνει

Γιάννης