From: scriptum-users-bounces [ at ] ellak [ dot ] gr [mailto:scriptum-users-bounces [ at ] ellak [ dot ] gr] On Behalf Of Dimitris Andreadis
Sent: Wednesday, October 05, 2011 6:25 PM
To: scriptum-users [ at ] ellak [ dot ] gr
Subject: Re: [scriptum] Ερώτηση για λειτουργικότητα

Η πιό απλή λύση όπως λές είναι να τρέχεις διαφορετικά instances του JBoss/OpenKM.

Κάνεις copy όλο to server/default σε ένα καινούργιο configuration πχ server/node2

Kai gια να τα μην πέφτει το ένα πάνω στο άλλο μπορείς να τα κάνεις bind σε διαφορετικό IP:

./run.sh -c node2 -b 192.168.0.XX

Δες
http://community.jboss.org/wiki/ConfiguringMultipleJBossInstancesOnOneMachine

Φυσικά θα πρέπει να το βάλεις να βλέπει άλλα tables, επίσης.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dimitris Andreadis
Software Engineering Manager
JBoss Application Server