ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρωτόκολλο - σοβαρο πρόβλημα

  • Subject: Re: Πρωτόκολλο - σοβαρο πρόβλημα
  • From: Mike Mountrakis <mountrakis [ at ] uit [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 29 Nov 2011 13:54:28 +0200 (EET)
Κατ´ αρχήν μόλις ενημερώθηκα ότι τελικα φτιάξατε το συστημά σας για νέο βιβλίο καθώς και με την αρίθμηση που ζητούσατε δηλαδή από το1 ξανα.

Εξετάσατε ότι με αυτόν τον τροπο λύσης δεν κάλυπτεστε; Γιατι νομίζω ότι με κατάλληλη ονομασία των καταλόγων στο openkm σας λύνει από μόνο του το request.

Κάτι τελευταίο. Το openkm το χρησιμοποιείτε καθόλου ή τζάμπα το φτιάξαμε; Ότι λειτουργία γίνεται απο το front end γίνεται και απο το openkm.

Καλύτερα να το ξανά δείτε ίσως για να μη ξανά αλλάξουμε πάλι την αρίθμηση.....

Sent from my iPhone