ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: uit: Scriptum version 2 zip file

Καλησπέρα

Ακολουθούν οι απανήσεις:
>Καταρχήν θέλουμε το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο να το χρησιμοποιούν όλοι οι υπάλληλοι, ο καθένας από το δικό του σταθμό εργασίας.
To SCRIPTUM είναι δικτυακή εφαρμογή, άρα εφόσον οι υπάλληλοι είναι στο LAN/VPN-LAN σιγουρα μπορούν να το χρησιμοποιούν, εκτός και άν το βγάλετε στο Ιντερνετ (Δε συνίσταται....)

>Κάναμε την εγκαταστάση σ' ένα μηχανάκι που στην ουσία θα λειτουργεί ως server (χρησιμοποιήσαμε το xampp) στο οποίο δώσαμε μια καρφωτή ip διεύθυνση. Στο >φάκελο του apache το httpd.conf βάλαμε να ακούει στην καρφωτή ip διεύθυνση στην πόρτα 8080. Επίσης στο httpd-xampp φτιάξαμε το κομμάτι NEW XAMPP >Security Concept και σε οποιοδήποτε σταθμό εργασίας αν χτυπήσουμε την καρφωτή ip x.x.x.x:8080/eProtocol μας πετάει Object Not Found 404. Ωστόσο, το xampp >το βλεπουν αν γράψουμε x.x.x.x:8080. Έχετε να μας προτείνετε κάτι για να καταφέρουμε να δουν όλοι οι σταθμοί εργασίας το eProtocol;
XAMPP προτείνεται για PHP εφαρμογές μια κια εχει PHP engine για Application Server. Tο SCRIPTUM ειναι JAVA εφαρμογή παίζει κάτω απο J2EE container Application Server δηλαδή JBOSS. Για το λόγο αυτό δεν το έχουμε δοκιμάσει πάνω με XAMP. Υποπτευομαι ένα από τα δύο:
1. Ξεκινάτε τον JBOSS για να πάιξει το SCRIPTUM?
2. Εφόσον έχετε τον apache του XAMP στο 8080 ο JBOSS ΣΙΓΟΥΡΑ δε μπορεί να χρησιμοποιήσει το port αυτό. Οπότε σίγουρα δεν ξεκινάει....

>Τέλος σ ότι αφορά την εκτύπωση μιας εγγραφής διαπιστώνουμε ότι εκτυπώνονται πολλά στοιχεία που ίσως δεν μας χρειάζονται από τη στιγμή που θέλουμε να >εκτυπώνεται η εγγραφή και να επικολλείται στο βιβλίο πρωτοκόλλου που έχουμε. Μπορούμε να παραμετροποιήσουμε το report για να μειωθεί το μέγεθος της >εκτύπωσης και να περιοριστεί στο 1/3 του χώρου που χρησιμοποιείται τώρα;
Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε παραμετρικά εκτυπωτικα στο βιβλίο πρωτοκόλλου. Οπότε το βιβλίο πρωτοκόλλου τυπώνεται ώς έχει.

>Εκτός αν αναλαμβάνετε να φτιάξατε ένα custom report οπότε θα θέλαμε να γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το κόστος, χρόνους παράδοσης και εγκατάστασης.
Βεβαίως και αναλαμβάνουμε εφόσον μας αποστείλετε ένα υπόδειγμα σε .ODT του βιβλίου που θέλετε και θα σας ενημερώσουμε για κόστος και χρόνους παράδοσης.

Ευχαριστώ.

Michael Mountrakis
Telcos Solutions Architect
67, Ag. Paraskevis str.