ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Αναθέσεις

Καλημέρα σας,
Εχω ενα πρόβλημα με την εφαρμογή των αναθέσεων. Εχω δημιουργήσει το
οργανόγραμμα της υπηρεσίας και έχω προσθέσει τους χρήστες στην ιεραρχία
ανάλογα με το τμήμα που ανήκει ο καθένας. Στην υπηρεσία μας γίνονται
αναθέσεις εισερχόμενων εγγράφων σε περίπου 40 άτομα. Αυτό που διαπίστωσα
είναι ότι οταν στην ιεραρχία προστεθούν πάνω απο 20 άτομα συνολικά τότε στη
"Διαχείριση Ανάθεσης" στο πεδίο "Υπεύθυνος Διεκπεραίωσης" εμφανίζεται το
μήνυμα : could not initialize proxy - no session.

Είναι απαραίτητο ν' αυξηθεί ο αριθμός των ατόμων, ώστε να μπορεί να γίνει
χρήση της εφαρμογής στην υπηρεσία μας.Παρακαλώ ενημερώστε με αν υπάρχει
κάποια λύση.

Ευχαριστώ