ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ SCRIPTUM ΣΕ Λ.Σ. WINDOWS

  • Subject: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ SCRIPTUM ΣΕ Λ.Σ. WINDOWS
  • From: Yannis Panagis <ypanagis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 27 Apr 2012 19:02:09 +0300
Μήπως απλά δεν αλλάξατε τον κωδικό του root της MySQL στο batch file
της εγκατάστασης με τον κωδικό που έχει ο root στο σύστημά σας; Δεν το
θυμάμαι ακριβώς πως λέγεται το batch νομίζω scriptum_install.bat

Την 27/4/12, 17ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ <mail [ at ] 17gym-athin [ dot ] att [ dot ] sch [ dot ] gr> έγραψε: