ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ SCRIPTUM ΣΕ Λ.Σ. WINDOWS

  • Subject: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ SCRIPTUM ΣΕ Λ.Σ. WINDOWS
  • From: Yannis Panagis <ypanagis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 27 Apr 2012 23:05:17 +0300
Σε τι ακριβώς αναφέρεσαι; Για ΒΔ θέλει mysql. Web server δεν χρειάζεσαι,
"αναλαμβάνει" ο JBoss που είναι application server.

Τώρα στο create_databases.bat στην πρώτη γραμμή

set rootpass=

εννοεί σε εκείνο το σημείο ότι μετά το = βάζεις το pass του χρήστη root στη
MySQL. Εξ ορισμού όταν εγκαθιστάς τη MySQL μπορεί να είναι κενό, γι αυτό
φρόντισε να βάλεις το δικό σου password

Επίσης στις γραμμές που τρέχουν την MySQL πχ.

<mysql_path>\mysql -u root --password=%rootpass% < ellak.sql

αντί <mysql_path> βάζεις το path στο οποίο έχεις τo .exe της mysql. Πχ

Ε:\xampp\mysql\bin

Εναλλακτικά μπορείς να δηλώσεις το path της MySQL σαν μεταβλητή συστήματος.
Καλό είναι και το path της Java να το δηλώσεις σε μια μεταβλητή συστήματος
με όνομα JAVA_HOME. Απ' ότι θυμάμαι το ψάχνει ο JBoss

Επίσης εναλλακτικά μπορείς να φορτώσεις τα sql σκριπτάκια από το περιβάλλον
διαχείρισης της MySQL, πχ. phpmyadmin και να τα εκτελέσεις

Καλή επιτυχία

Στις 27 Απριλίου 2012 10:01 μ.μ., ο χρήστης 17o GYMNASIO ATHINAS <
mail [ at ] 17gym-athin [ dot ] att [ dot ] sch [ dot ] gr> έγραψε: