ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σχετ: Σχετικά με την εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου

  • Subject: Re: Σχετ: Σχετικά με την εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου
  • From: giannis kat <giannisik [ at ] hotmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 24 Jun 2013 18:23:22 +0300
Γειά σας,
Προσπάθησα να εγκαταστήσω την εφαρμογή στον υπολογιστή μου χωρίς επιτυχία. Θα ήθελα να γνωρίζω αν οι οδηγίες που δίνονται στους εξής συνδέσμους ισχύουν: http://www.scriptum.gr/images/scriptum/pdf/SCRIPTUM_DOCS/MANUALS/SCRIPTUM_InstallationGuide_V1.0.pdf, http://www.scriptum.gr/images/scriptum/pdf/SCRIPTUM_DOCS/MANUALS/SCRIPTUM_InstallationFromBinaries_v1.0.pdf, ώστε να γίνει επιτυχημένα η εγκατάσταση της εφαρμογής.
Με εκτίμηση, Ι. Κατηφόρης