ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Scriptum από Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας

  • Subject: Scriptum από Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας
  • From: Mike Mountrakis <mountrakis [ at ] uit [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 31 Oct 2013 16:52:02 +0200 (EET)
Καλησπερα

1) Δίνοντας πρωτόκολλα από το 1 έως το 3 και διαγράφοντας για παράδειγμα το 3 τότε το επόμενο πρωτόκολλο είναι το 4 και το 3 έχει χαθεί. Έτσι θα έπρεπε να είναι ή να ξαναγυρίζει η αρίθμηση;;;;
Οχι βεβαια. Το πρωτοκολλο παει μονο μπροστα.... Βασικα το προτωκολλο του Ε.Δ. δεν εχει διαγραφη για ευνόητους λογους...

2)Οι αριθμοί πρωτοκόλλου εισερχο μένων και εξερχομένων εγγράφων δεν ακολουθούν ενιαία αρίθμηση αλλά ξεχώριστη το καθένα. Δηλαδή αν δώσω ένα εισερχόμενο και πάρει πρωτόκολλο 1 τότε το επόμενο εξερχόμενο θα πάρει και αυτό πρωτόκολλο 1 ενώ κανονικά θα έπρεπε να πάρει πρωτόκολλο 2

Οχι εφόσον ειναι βιβλιο εισερχομενων και βιβλίο εξερχομένων.

3)Παίρνουμε διάφορα exceptions της java
Αυτο γιατι τα exceptions ειναι μερος της λογικής . πχ εαν κατι δε μου κανει πετω exception και η λογική μεταβαίνει αλλου. Το οτι τις βλεπετε ειναι επειδη το χρειαζομαστε για να κανουμε debug

4) Προσπαθώντας να δώσω ένα εξερχόμενο, στον τρόπο διακίνησης επέλεξα e-mail. Αποθήκευσα το πρωτόκολλο και εν συνεχεία προσπαθώντας να το αλλάξω είχε χαθεί ο τρόπος διακίνησης και δεν μου έδινε καμία επιλογή στο dropdown list του πεδίου του τρόπου διακίνησης
Δεν μπορείτε να αλλαξετε αποθηκευμένα πρωτοκολλα απο οσο θυμαμαι....

5)Όταν δεχθώ ένα εισερχόμενο (π.χ. μία αίτηση άδειας) και του δώσω αριθμό πρωτοκόλλου π.χ. 10 τότε θα έπρεπε όταν εκδοθεί η άδεια να είναι εξερχόμενο με τον ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου
Οχι. Αυτό που λετε ειναι το ΣΧΕΤΙΚΟ. Προφανως εχει νεο αριθμο με ΣΧΕΤΙΚΟ αυτο του αρχικου πρωτοκόλλου

Τωρα για τα υπολοιπα...
>Υπάρχει κάπου manual χρήσης της εφαρμογής;;;;;;;Μήπως παίρνουμε exceptions λόγω κάποιου λάθους στην εγκατάσταση;;;;;;Μήπως γενικά η έκδοση έως τώρα είναι σε δοκιμαστικό στάδιο;;;; Υπάρχει >κάποια έκδοση με την οποία απλά δίνουμε πρωτόκολλα χωρίς περαιτέρω λειτουργίες;;;;;;;Μπορούμε να έχουμε κάποια βοήθεια γενικότερα;;;;;;
>Υπάρχει κάπου manual χρήσης της εφαρμογής;;;;;;;
ΟΧΙ. δεν αντεχα να γραψω αλλο...

Μήπως παίρνουμε exceptions λόγω κάποιου λάθους στην εγκατάσταση;;;;;;
Αφου δουλευει, μαλλον δεν εχετε προβλημα

;Μήπως γενικά η έκδοση έως τώρα είναι σε δοκιμαστικό στάδιο;;;;
Οχι ειναι final release.

Υπάρχει κάποια έκδοση με την οποία απλά δίνουμε πρωτόκολλα χωρίς περαιτέρω λειτουργίες;
Δε το καταλαβα... τι λειτουργίες

Μπορούμε να έχουμε κάποια βοήθεια γενικότερα;
Υπαρχει η λιστα ταχυδρομειου scriptum-users [ at ] ellak [ dot ] gr

Ευχαριστώ
Μιχάλης Μουντρακης ----- Original Message -----

Είμαι υπάλληλος στη Διεύθνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας και ενδιαφερόμαστε για δωρεάν λογισμικό ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου. Έτσι βρήκαμε το scriptum και το εγκατασήσαμε. Αλλά δεν μας δουλεύει σωστά και δεν καταλαβαίνουμε και τον τρόπο χρήσης σε κάποια σημεία. Τα manuals είναι για τη διαχείριση και όχι για τη χρήση. Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποια προβλήματα

π.χ
[...]

Σας ευχαριστούμε πολύ και συγνώμη για την ενόχληση

πλοήγηση μηνυμάτων