ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: SCRIPTUM

Ποίος θα απαντήσει;

---------- Forwarded mεssage ----------
From: Νικόλαος Τσιρίδης <ntsiridis [ at ] gmail [ dot ] com>
Date: 2013/11/12
Subject: Re: SCRIPTUM
To: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>

κ. Καρούνο καλημέρα σας

Μερικές ερωτήσεις για το Scriptum , για να καταλάβουμε λίγο περι τίνος
πρόκειται. Είδαμε τον ιστότοπο και την σχετική τεκμηρίωση. Υπάρχει ενεργή
ομάδα που το παρακολουθεί ? Δοκιμάσαμε την εγκατάσταση του, αλλά παρουσίασε
διάφορα προβλήματα. Γνωρίζεται εάν βρίσκεται σε παραγωγική λειτουργία σε
κάποιον από τους φορείς που αναφέρονται στην ιστοσελίδα του ?

Στην διάθεση σας.

Δείτε σας παρακαλώ εαν και πώς μπορούμε να προωθήσουμε το αίτημα στο

--

*DISCLAIMER*
This email and any files transmitted with it are confidential and intended

*ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ*
Το παρόν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα τυχόν συνημμένα σε αυτό
αρχεία είναι εμπιστευτικά και προορίζονται αποκλειστικά για χρήση του
φυσικού ή νομικού προσώπου στο οποίο απευθύνονται. Εάν δεν είστε ο
ενδεδειγμένος παραλήπτης, οφείλετε να μην το αντιγράψετε, αναμεταδώσετε,
χρησιμοποιήσετε ή αποκαλύψετε το περιεχόμενό του. Οφείλετε να ενημερώσετε
τον αποστολέα του μηνύματος για την εσφαλμένη λήψη του και αμέσως να
διαγράψετε το αντίγραφο από το σύστημά σας. O παραλήπτης οφείλει να ελέγξει
για τυχόν ύπαρξη ιού στο παρόν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στα
συνημμένα σε αυτό αρχεία. Η OTS Α.Ε. αρνείται κάθε ευθύνη για οποιαδήποτε
ζημία προκληθεί απο ιό ή άλλα αρχεία που ενδεχομένως μεταδοθεί με αυτό το
Email.

--
http://www.eellak.gr/, http://mycontent.ellak.gr/,
http://www.creativecommons.gr/, http://mathe.ellak.gr/,