ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ερώτηση για ανάπτυξη προγράμματος αυτόματης εγατάστασης

  • Subject: Ερώτηση για ανάπτυξη προγράμματος αυτόματης εγατάστασης
  • From: "Dimitris Zeppos" <zepposd [ at ] sch [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 1 Sep 2014 23:56:21 +0300
Αγαπητοί Συνάδελφοι, καλησπέρα και Καλή Χρονιά!!

Ονομάζομαι Δημήτριος Ζέππος, είμαι Διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Καλυβίων και προσπαθώ εδώ και πάρα πολύ καιρό να εγκαταστήσω στο σχολείο μου το scriptum για να το χρησιμοποιήσω ως ηλεκτρονικό πρωτόκολλο. Δυστυχώς δεν μπόρεσα ποτέ να ακολουθήσω όλα τα βήματα εγκατάστασης, είτε λόγω του ότι τα συνοδευτικά λογισμικά δεν λειτουργούσαν σωστά είτε γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω τον τρόπο εγκατάστασης. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει τρόπος να αναπτυχθεί από την ομάδα συγγραφής του έργου κάποιο πρόγραμμα αυτόματης εγκατάστασης, το οποίο να περιλαμβάνει και να «στήνει» όλα τα αναγκαία υποσυστήματα μόνο του (π.χ. σε μορφή.exe)…

Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες ιδέες θα μπορούσατε να μου δώσετε για το πώς να στήσω το scriptum ή για κάποια απάντηση στην πρότασή μου.

Συναδελφικά

Δ. Ζέππος

PhD., M.Ed.

ΠΕ07 Γερμανικής