ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ

Καλησπέρα από τη μακρινή Ινδονησία. Δυστυχώς, είμαι στην ίδια μοίρα με τους
προλαλήσαντες: ενώ, όταν δήλωσα διαθέσιμος, ήμουν ακόμα στην Αθήνα, με την
αλλαγή τοποθεσίας αλλά κυρίως με την έλλειψη χρόνου, άλλαξε κατά πολύ η
δυνατότητα να μπορώ να βοηθήσω έμπρακτα. Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη κι
ελπίζω, αν κάτι αλλάξει στο άμεσο μέλλον, να καταφέρω να γίνω ενεργό μέλος
της παρούσας ομάδας. Καλή συνέχεια σε όλους.