ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ

  • Subject: Re: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ
  • From: Panagiotis Xanthopoulos <pfx2006 [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 15 Jul 2015 00:37:58 +0300
Και εγώ βρίσκομαι στην ίδια μοίρα από Θεσσαλονίκη. Ισως με κάποια συναντηση
θα μπορέσει να γινει καλυτερα κατανοητό το πως μπορεί να συνεισφέρει ο
καθένας. Δεν έχω πρόβλημα για το τέλος Ιουλίου, κάποια απογευματινή ώρα.
ϊσως με κάποιο επόμενο μήνυμα μπορούμε να προχωρησουμε σε πιο λεπτομερή
συνεννόηση

Παναγιώτης Ξανθόπουλος

Στις 14 Ιουλίου 2015 - 3:48 μ.μ., ο χρήστης banos <banosv [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε: