ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [wg-members] Re: [wg-members] Re: ΑΠ: [wg-members]2η συνάντηση ΕΕΛ/ΛΑΚ στη Θεσσαλονίκη

  • Subject: Re: [wg-members] Re: [wg-members] Re: ΑΠ: [wg-members]2η συνάντηση ΕΕΛ/ΛΑΚ στη Θεσσαλονίκη
  • From: Petros Tsintzos <isplus [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 29 Oct 2015 15:35:50 +0200
Συμφωνώ απόλυτα, διαφορετικά "θα χαθεί η μπάλα"!!!

Παρακαλώ επιβεβαιώστε για την τοποθεσία της συνάντησης.

Στην 1η συνάντηση ήρθα καθυστερημένα, αλλά η πόρτα ήταν κλειδωμένη,
χτύπησα....δυστυχώς δεν είχα κανενός το κινητό....

Πέτρος Τσίντζος

Στις 29 Οκτωβρίου 2015 - 3:23 μ.μ., ο χρήστης Vasilios G. Chouvardas <
vchou [ at ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr> έγραψε:

[image: --]
Petros Tsintzos
[image: http://]about.me/ptsin
<http://about.me/ptsin?promo=email_sig>