ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Μαθαίνουμε με Ανοιχτό Λογισμικό: Κάλεσμα για εθελοντές εκπαιδευτές

  • Subject: Μαθαίνουμε με Ανοιχτό Λογισμικό: Κάλεσμα για εθελοντές εκπαιδευτές
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 3 Apr 2020 11:51:03 +0300
Αγαπητοί συνεργάτες,
ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ
<https://eellak.ellak.gr/i-eteria-eleftherou-logismikoulogismikou-anichtou-kodikaeellak/>)
στο πλαίσιο της δράσης Μένουμε σπίτι με Ανοιχτό Λογισμικό
<https://opensource.ellak.gr/2020/03/26/menoume-spiti-me-anichto-logismiko-kalesma-gia-ethelontes/>,
καλεί όσους  εκπαιδευτικούς ενδιαφέρονται να συνεισφέρουν ως
εθελοντές/εκπαιδευτές
σε μαθήματα που θα είναι δωρεάν σε όλους, να δηλώσουν συμμετοχή εδώ
<https://ellak.gr/open-courses-teachers/>.

Το κάλεσμα του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών απευθύνεται σε όλους όσους
ενδιαφέρονται και έχουν την δυνατότητα και εμπειρία να διδάξουν εισαγωγικά
μαθήματα ανοιχτών τεχνολογιών, μέσω της πλατφόρμας ανοιχτού λογισμικού
Moodle(elearn.ellak.gr), θα ξεκινήσουμε με τα παρακάτω 6 μαθήματα:

   1.

   Εκμάθηση συγγραφής λημμάτων στην Wikipedia
   <https://elearn.ellak.gr/course/view.php?id=27>
   2.

   Χρήση και επεξεργασία χαρτών στο OpenStreetMap
   <https://elearn.ellak.gr/course/view.php?id=30>
   3.

   Εισαγωγή στη Χρήση Linux <https://elearn.ellak.gr/course/view.php?id=95>
   4.

   Εισαγωγή στη Χρήση LibreOffice
   <https://elearn.ellak.gr/course/view.php?id=62>
   5.

   Δημοσιογραφία των Πολιτών <https://elearn.ellak.gr/course/view.php?id=75>
   6.

   Σχεδιασμός και σύνθεση ενός Moodle μαθήματος
   <https://elearn.ellak.gr/course/view.php?id=36>



-- 
__________________________
https://gfoss.eu/ - https://ellak.gr/
 
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας της ομάδας εργασίας της ΕΕΛ/ΛΑΚ για το Ανοικτό περιεχόμενο στην Εκπαίδευση,
https://lists.ellak.gr/wg-oer/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <wg-oer+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.