ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

  • Subject: ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΓΕΙΑΣ
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 9 Mar 2019 11:22:11 +0200
---------- Forwarded message ---------
From: Victoria Fonsou <vifonsou [ at ] gmail [ dot ] com>
Date: Σάβ, 9 Μαρ 2019 στις 11:18 π.μ.
To: <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>

Αγαπητέ κύριε Καρούνο,

Ήταν χαρά μου που σας γνώρισα στο Health Hackathon.

Σας στέλνω τα τρέιλερ των 2 ντοκυμαντέρ μικρού μήκους που έχουμε
δημιουργήσει με την Πράξις και το ΕΚΠΑ για την πρόσβαση σε προσιτές
θεραπείες. Μόλις έγινε η επίσημη δημοσιογραφική προβολή τους στις 7
Μαρτίου.

To ένα
<https://www.youtube.com/watch?v=eISTxs1Ql44&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2j2JJqYwM1AlF6ab4n-5BcWCW3aOAHlxiuH9oWFxzzDKmZMqHm6kxHX8s>
αφορά τον τρόπο διεξαγωγής της κλινικής έρευνας, την ανοιχτότητα των
δεδομένων, τη συμμετοχική ιατρική και το δεύτερο
<https://www.youtube.com/watch?v=Fs3D8Y0mdi4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0MECRRUapu2jlJ-EpprI2N8ShENQvEM1_K5-uzpmY6jF8WicM63owm5k4>
είναι μελέτη περίπτωσης "ορφανού" (σπάνιας νόσου) φαρμάκου. 25΄ και 8΄
αντίστοιχα, μπορούν να προβληθούν και ανεξάρτητα.

Είμαι στη διάθεσή σας να συνδιοργανώσουμε κάποια προβολή εφόσον το
επιθυμείτε. Όπως σας εξήγησα μας ενδιαφέρει συζήτηση με ευρύ κοινό,
ερευνητές, πανεπιστήμια, επαγγελματίες υγείας, ασθενείς, επιχειρηματίες,
ενεργούς πολίτες.

Με εκτίμηση,
Βικτώρια Φόνσου,

European's Patient Academy Fellow,